środa, 12 września 2012

Prolog ; )

Claudia Sweet przeprowadzi się z Polski do Londynu. Z powodu nowej pracy jej rodziaców. Tu zamierza zacząć wszystko od nowa czy uda się jej ? Po jej przeprowadze Katie nie chce zostać sama w Polsce dlategoi za zgodą rodziców zamieszkała w Lodynie razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Claudią. Razem zaczną wszystko od nowa. Rodzice Claudii mają bardzo dobrą prace , pracują z gwiazdami. Dzięki mamie Claudii poznają swój ulubiony zespół One Diretcion. Po jakimś czasie zaprzyjaźniają się. Jednak Claudia dla Harrego chce być kimś więcej niż przyjaciółką. Niall zawróciła w głowie Katie czy będą razem ? Po nie całym miesiącu znajomość dziewczyny poznały drugie połówki swoich idoli. Claudia najbardziej była skupiona na Perrie nie wiedząc jaka jest. Gdy tylko Danielle to zauważyła próbowała wolny swój czas spadzać z Claudią. Katie bardzo to bolało że Claudia ma ją gdzieś dlatego myślała nad powrotem do Polski , ale po pewnym czasie wszystko się uspokoji. A co do Claudii i Harrego hmmm ? CZYTAJ BLOGA !

_____________

a więc jes tuż prolog i bohaterowie. I pisze żeby nie było. Jestem fanką Little Mix i lubię Perrie , ale chciałam coś ciekawego dac na bloga. ; )

2 komentarze:

  1. Okej, zostawiasz mnie z nutką niedosytu i jestem zmuszona czekać na następny rozdział. Uzbrajam się w cierpliwość. Ciekawi mnie ta historia i chętnie poznam dalsze losy bohaterów.
    zwiastun-raju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie się zaczyna :) Fajny pomysł na tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń