poniedziałek, 18 marca 2013

Pytanie od Mrs.Styles. ♥

Cześć Moje Kochane Czytelniczki. :*:*
Mam do was takie pytanko.Ile z was czyta mojego bloga z opowiadaniem? http://iknowthathereistartalloveragain.blogspot.com/ Jest to dla mnie bardzo ważne , więc osoba oczytająca bloga niech to napisze w komentarzu. :) 
I chce też napisać , że jeśli chodzi o długie lub kilku częściowe imaginy , będą dodawane w weekendy za to w tygodniu postaram się pisać krótkie imaginy. Wiecie nauka i wgl. ;c Nadrobie to w święta. I mam taką nadzieje że nie długo zobaczymy tu imagin naszej kochanej Marty! ♥ 






4 komentarze:

  1. Ja go czytam i mam nadzieje ze z niegoo nie rezygnujesz...
    Pozdrawiam;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam, ale nie mam żadnego konta a z anonimowego nie mogę dodać komentarza

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam
    #Kasia#

    OdpowiedzUsuń