wtorek, 5 marca 2013

Wybacz mi moją słabość.


~ Nieudane próby znalezienia samej siebie . Skutki uboczne każdego kroku postawionego
na niepewnej linie życia rozwieszonej 1000 metrów nad ziemią. Ciemne Cienie krążące każdego wieczora wokół mojej głowy, próbujące zbic mnie z tej dobrej drogi. Masa nieogarniętych
uczuc i wspomnień. Nieuporządkowane myśli zbiegające się do jednej " nie jesteś sobą ".. 
" Nie udawaj kogoś kim nie jesteś, bo nie wyjdzie Ci to na dobre. Bądź sobą. Nie bój się wrażliwości i nie ukrywaj uczuc. Nie bój się płakac przy innych i śmiej się otwarcie ".. Znasz to ? 
Nie jesteś sama, jednak zrozum.
Jeśli ktoś ma Cię pokochac, pokocha niezależnie od tego o której godzinie Cię zobaczy,
czy będziesz w makijażu i idealnej fryzurze czy nie. Pokocha Cię jeśli tylko będziesz sobą..
Każda z nas ma w sobie to wyjątkowe "coś." Każda z nas jest piękna na swój sposób .. i każda
z  nas w końcu pozna swojego księcia z bajki. Jeśli nie teraz, to później. Nie trac nadziei nawet jeśli jest gorzej niż mogłabyś się spodziewac. Powiesz mi, " nadzieja matką głupich " ? Może i tak. Jednak czasami warto ... Daj wiarę, uświadom sobie, pokaż innym że jesteś silna bez względu na to co się dzieje. Wystarczy chciec i wierzyc w lepsze jutro ... ~ 





A jednak znikam. Na długo .. nie wiem, kiedy wrócę. I czy w ogóle wrócę. Nie chcę zostawiac z tym Claudii samej, jednak rozmawiałam z nią i wiem, że zrozumie. Mam nadzieję, że Wy także, chociaż
Claudia to Claudia i ja nigdy jej nie zastąpię. Dawaliście mi mnóstwo radości swoimi komentarzami.. Będę tęskniła. Mimo wszystko, nie żałuję tego że spędziłam tu mnóstwo czasu, jednak muszę poukładac wszystko i jednocześnie samą siebie. Jeśli napiszę coś sensownego, postaram się dodac,
jednak na pewno nie będą to te typowe imaginy, które dodawałam. Kocham .. i przepraszam.  Za wszystko .



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz