poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Niall PART 1. ♥

- Chłopaki zaczynamy - usłyszałem jej anielski głos. [t.i] uczyła nas tańczyć. Trwa to już dwa miesiące , właśnie od dwóch miesięcy jestem zakochany w tej brunetce. Gdy jest blisko mnie czuje motyle w brzuchu ,a gdy mówi do mnie cały się rozpływam.
Zawsze gdy ją widze buzia sama mi się uśmiecha.
- Niall skup się - powiedziała i wróciła do wywalonego Harrego. - Chłopaki , weście się w garść jutro macie koncert a nic nie umiecie - mówiła zmartwiona [t.i]
- Dobra chłopaki ruszać się - powiedziałem na co wszystkie pary oczu były wpatrzone we mnie.
Po moich słowach chłopaki wstali i zaczeliśmy ćwiczyć układ , który miał być na jutrzejszym koncercie. Ale oczywiście nie odbyło się bez śmiechów.
- Więc tak , dziś daliście rade - uśmiechnela się [t.i] - Życze powodzenia na jutrzejszym koncercie - powiedziała i przytuliła każdego po koleji.
- Dzięki za pomoc - odezwał się Liam i razem opuściliśmy sale.
- A Niall! - krzykneła moje imie , na co ja się odwróciłem.
- Tak?
- Dziękuję gdyby nie Ty , nie wiem co by z tego było - zaśmialiśmy się.
- Nie ma sprawy .
- Jeszcze raz dziękuję - powiedziała i pocałowała mnie w policzek. Spojrzałem na nią , a nasze spojrzenia się spotkały. Jej duże brązowe ocz wpatrywały się we mnie.
- NIALL! IDZIESZ? - krzykną Harry.
- Idę , to do zobaczenia - powiedziałem i ponownie opuściłem sale.

*Twoimi oczami*
Gdy jego oczy były wpatrzone we mnie , nie wiedziałam co mam robić. Już od dłuższego czasu czuje coś do tego blondyna. Od dawna chce mu to powiedzieć , ale nie wiem czy on czuje to samo do mnie. Cóż jak się spróbuje to się nie dowiem.
Z rozmyślań wyrwał mnie dziwięk mojego telefonu.
- Halo? - powiedziałam i po chwili usłyszałam jego głos.
- [t.i] przepraszam że ci przeszkadzam , ale chciałbym się z Tobą umówić.
- Jasne , kiedy i gdzie?
- Może jutro przed koncertem?
- Dobrze - uśmiechnełam się sama do siebie.
- Będę u ciebie o 17 może być?
- Może.
- To do jutra , pa - powiedział i po chwili się rozłączył. Odłożyłam telefon i skakałam ze szczęścia.
W końcu coś napisałam. Przepraszam że za niedbuje ostatnio bloga , ale nie mam głowy do pisania imaginów. ;c
Bardzo was przepraszam , mam nadzieje że mnie rozumiecie.
____________________________________________
Chce też poinformować że jest Nowa Ankieta. Osoby czytające bloga , niech zagłosują. Chce wiedzieć ile osób czyta .

Mam nadzieje że PART 1 wam się podoba :). 

7KOMENTARZY = PART 2. 

5 komentarzy: