wtorek, 2 kwietnia 2013

Niall PART 2. ♥

Siedziałam na kanapie i czekałam na Nialla. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi. Ubrana w czarną tunikie z dźwiekami poszłam otworzyć drzwi.
- Cześć - powiedziałam i przytuliłam blondasa.
- Ślicznie wyglądasz - powiedział i słodko się uśmiechną.
- Dziękuję ty również , idziemy?
- Tak - odpowiedział i wsiadliśmy do jego samochodu.
Postanowiliśmy iść do kina na romantyczny film , oczywiście nie miałam nic przeciwko. W trakcie filmu Niall obją mnie ramieniem a ja uśmiechnełam się pod nosem. Po skończonym seansie wybraliśmy się coś zjeść.

Przy daniach , które zamówiliśmy dużo gadaliśmy i czasmi wybuchnęliśmy głośnym śmiechem , na co ludzie się na nas patrzyli , ale nie obchodziło nas to. Bardzo dobrze czuliśmy się w swoim towarzystwie.
- Powinniśmy się już zbierać - powiedział Niall i wstał ze swojego miejsca.
- Masz racje , nie możesz spóźnić się na swój koncert.
- Poprawka , nie możemy.
- Co? - zapytałam
- Jedziesz ze mną - uśmiechną się.
- yyy No dobrze - powiedziałam i opuściliśmy restauracje.
*
- Chłopaki patrzcie kogo przyprowadziłem - powiedział Niall a reszta spojrzała na mnie.
- Cześć wam - uśmiechnełam się.
- Cześć - krzykneli i każdy po koleji mnie przytulił.
- Zaraz zaczynacie ! - usłyszeliśmy czyjś głos na co chłopaki wyszli na scene , a mnie postawili w pierwszym rzędzie.
Byłam z nich dumna. Układ wyszedł im świetnie. Gdy koncert dobiegł końca jeden z nich został na scenie.
- Chciałbym coś wyznać pewnej osobie - usłyszałam głos Niall i spojrzałam w jego strone. - [t.i] kocham cię już od dłuższego czasu. Jesteś dla mnie bardzo ważna , zależy mi na Tobie. Chciałem już dawno ci o tym powiedzieć , ale się bałem. Teraz spróbowałem i chcę się dowiedzieć czy ty czujesz to samo do mnie? - skończył a po moich policzkach spłyneły łzy szczęścia. Cała sala ucichła a ja spojrzałam na Nialla i powiedziałam:
- Kocham cię Niall - po chwili poczułam jego wargi na swoich.

KONIEC :) Mam nadzieje że imagin wam się podobał , ale przepraszam że taki krótki ;c Następny będzie z Zaynem. :) 

7 KOMENTARZY = NEXT IMAGIN (ZAYN) 

8 komentarzy: