niedziela, 5 marca 2017

WITAM PO KILKULETNIEJ PRZERWIE!

Nawet nie wiem od czego mam zacząć.. Tyle lat minęło odkąd tu byłam i pisałam dla Was (bo mam nadzieję że jeszcze ktoś tu zagląda), aż łza w oku się kręci jak czytam Wasze komentarze pod moimi i Marty postami. Potrafiłyście sprawić, że aż chciało się pisać więcej i więcej. Doceniałyście naszą prace, może niektórym się wydaje że to łatwe usiąść i napisać dobry imagin. Niestety to nie jest takie proste, gdy w głowie masz pustkę i gapisz się tylko w ekran monitora nie wiedząc od czego zacząć. I tak było u mnie. Przestałam. Dlaczego? Miałam dużo problemów prywatnych, ale i zdrowotnych. Ciężko mi było usiąść i napisać coś bardzo dobrego, a nie chciałam pisać jakiego bezsensownego imagina tylko po to żeby był. To akurat nie w moim stylu. 
Ale po tych kilku latach wracam! Życie już mi się bardzo dobrze układa, mam mnóstwo pomysłów na nowe ( i mam nadzieję dobre imaginy). Dlatego proszę każdą osobę, która tu wejdzie niech zostawi coś pod tym postem. Chce zobaczyć czy jeszcze mam dla kogo pisać! 
Więc razem z moją kochaną Martusią, dzięki której blog bardzo dobrze funkcjonował za co dziękuję jej z całego serca, ogłaszamy że wracamy na bloga!!










2 komentarze:

  1. Fanka numer jeden zgłasza się jak obiecała, jako pierwsza! Kochana, tęskniłam <3

    OdpowiedzUsuń