sobota, 9 lutego 2013

Liebster Awards

Nasza druga nominacja ! Bardzo dziękujęmy :)
Nominacja od: http://vashappenin-hate-love.blogspot.com/2013/02/liebster-awards-3.html

 Odpowiedzi Claudii / Mrs. Styles ♥

1. Za co cenisz One Direction/The Wanted??

One Direction za to że są sobą  że nie udają kogoś innego. :)
2. Ulubiona piosenka??
Aktualnie moją ulubioną piosenką jest: Patty - Nie ma nas i 1D - Kiss You :)
3. Ulubiony film??
Nie mam ulubionego filmu, ale jak bym miała wybierać to LOL :)
4. Opisz się jednym słowem:D
Chora psychicznie :D
5. Jakie masz zainteresowania??
Interesuje się tańcem. Tańcze od 8 lat , ale tez kocham śpiewać. :)
6. Lubisz Justina Biebera??
Tak lubie , jestem Belieber :D
7. Jaki film ostatnio oglądałaś??
Ostatnio oglądałam Droga bez powrotu 3 i 5 :) 
8. Znasz jakiś fajny blog??

Znam wielie fajnych blogów ;)
9. Jak dowiedziałaś się o 1D/TW??
O 1D dowiedziałam się przez gwiazdunie. :)
10. Jakie masz marzenia??
Mam wiele marzeń. Jednym z nich jest spotkanie One Direction :*
11. Czego nie lubisz??
Za dużo wymieniać. Ale nie lubie palenia i tego typu rzeczy.




  Odpowiedzi Marty / Hope that you're happy. ♥

1. Za co cenisz One Direction/The Wanted??

One Direction za to, że pomimo wszystko są sobą i dążą do celu, który sobie wyznaczą.
2. Ulubiona piosenka??
Nie mam jednej, ale aktualnie Justin Bieber - Nothing Like Us, oraz powróciła faza na Tałi'ego - Nie masz wyjścia.
3. Ulubiony film??
Nie potrafiłabym wybrac jednego.
4. Opisz się jednym słowem:D
Pojebana. ( ew. zboczona ^^)
5. Jakie masz zainteresowania??
Taniec, muzyka, fotografia, pisanie itd.
6. Lubisz Justina Biebera??
A i owszem. :)
7. Jaki film ostatnio oglądałaś??
Ostatnio oglądałam House at the end of the Street ( Dom na końcu ulicy --> horror )
8. Znasz jakiś fajny blog??

Znam na prawdę wiele blogów godnych polecenia.
9. Jak dowiedziałaś się o 1D/TW??
O 1D dowiedziałam się od koleżanki.
10. Jakie masz marzenia??
Marzeń jest wiele, nie wszystkie do spełnienia, lecz warto w nie wierzyc, bo kto wie a może się spełnią.
Nie chcę tutaj ich pisac, żeby nie zapeszyc. Może kiedyś..
11. Czego nie lubisz??
Chamstwa, kłamstw i wielu innych rzeczy, które długo trzeba by wymieniac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz