czwartek, 7 lutego 2013

No matter what would happen I'll be next to you ♥ ( part X )




 ~ Przebrałam się w rzeczy do spania i powróciłam na kanapę ..

Cholera, zapomniałam. Chłopcy mieli dzwonic. 40 nieodebranych połaczeń..
Czyżby się martwili ? ... W końcu to ja zadzwoniłam.. ~



Odebrali i tak jak się spodziewałam. Mulata nie było z nimi,
ale kolejnym zaskoczeniem był brak Harrego. Trójka siedziała na hotelowym
łóżku objadając się lodami czekoladowymi .
Zaśmiałam się kiedy zobaczyłam umazanego Nialla.
- Hej chłopcy.
- Heeej ślicznoto, jak prezent, podoba się ?
- Jasne, że tak. - w tym momencie Lucky przebudził sie i ponownie wdrapał
mi się na kolana, wygodnie się na nich usadzając.. szczeknał kilka razy
na co chłopcy wybuchnęli gromkim śmiechem.
- Już Cię pokochał, hahahaha .. - tak żeby tak można było pokochac tak
od razu, po jednym dniu.. przecież to niemożliwe.
- Może... - zerknęłam na kolana. - ja go też, jest taki słodki. - podrapałam maluszka za uchem.


Przesiedziałam tak może do 4 ? To trochę rozmawiając z chłopcami to
spoglądając w telewizor .. Zasnęłam na kanapie ..



*



~ Oczami Zayna ~


Pokój hotelowy . Nic nadzwyczajnego i godnego uwagi. Białe, prawie
puste ściany i szerokie łóżka. Siedziałem sam w pokoju słuchając
śmiechów zza ściany. Chłopcy nie przejmując się niczym zadzwonili do
Małej. Jej głos .. brakowało mi go. Brakowało mi jej .. gdzieś obok.
Krzątającej się po kuchni, po salonie gdziekolwiek. Gdzieś bliżej.
Zrobiłem źle, ale .. nie miałem siły by jej to powiedziec. Chociaż może
byłoby to lepsze niż wyjazd bez pożegnania ..

Włożyłem słuchawki i włączyłem piosenkę,
którą mnie zaraziła..
Owszem, była po polsku. Rozumiałem już większosc słów, gorzej z mówieniem,
ale jednak to było coś...


Przypomniało mi się coś, o czym bardzo nie chciałem pamiętac...



Tydzień temu.
Środek nocy, może około trzeciej. Wszyscy porozchodzili się do swoich
pokoi po oglądaniu dosc mocnego horroru. Leżałem wpatrując się w sufit, kiedy
stanęła w moich drzwiach ze łzami w oczach. Wtedy tak na dobre pierwszy
raz zobaczyłem ile bólu sobie zadawała. Blizny na ramionach, udach,
brzuchu. Ciche słowa " mogę spac z Tobą ? " wydobyte przez łzy
przyniosły mi tyle radości. Nie poszła do żadnego z nich, przyszła do mnie...



Zamknąłem mózg na wszystkie przesyłane myśli i wspomnienia.
Piosenka wciąż leciała powtarzając słowa, krążące w mojej głowie
niczym najważniejsza rzecz do zapamiętania.


Tak często brakuje mi tchu, żebym mógł ci powiedzieć I LOVE YOU
Tak często brakuje mi słów, żebym mógł ci powiedzieć I LOVE YOU
Tak często brakuje mi snu, myślę jak ci powiedzieć I LOVE YOU
Tak często widuje cię tu, teraz musisz to wiedzieć I LOVE YOU ..



Zakochałem się ? Przecież to niemożliwe. Nie można się zakochac tak
z dnia na dzień. Jednak, to było inne. Nie, na pewno nie zwykłe zauroczenie.
Kiedy była obok nie mogłem się nie uśmiechac. Pomogła mi
samym byciem gdzieś niedaleko. Samym wysyłaniem uśmiechów..
To co było wcześniej, to kto i jak mnie zranił już mnie nie obchodziło.
Dała mi dowody na to, że warto walczyc o swoje.
Mimo swojego wieku jest wyjątkowo dojrzała, na prawdę podziwiam ją za to..



Wziąłem telefon . Klawiatura wystukała " i need you by mi side . "
Dobrze znany mi numer.  Nie moge jej tego wysłac. Skasowałem całosc
i zakrywając się po samą głowę zasnąłem .





~ Moimi oczami ~



Obudziłam się dosyc późno i wpatrując się w okno próbowałam przypomniec
sobie co mi się śniło. Miałam jakieś rozmazane obrazy, ale co to było...


_______________________________________________________________


przepraszam, że tak długo musiałyście czekac ale miałam pewne problemy .. z resztą nie ważne.
co sądzicie o pisaniu oczami Zayna ? Nie przeszkadza wam to ? Pisac czasem takie wstawki ?
mam nadzieję, że się podoba. ♥
xx.

ps. Klaudia nie dziękuj, na prawdę nie masz za co. Dla mnie to sama przyjemnosc <3




zwiększam liczbę komentarzy ze względu na moje problemy z weną i dostępem do kompa.
PART XI - minimum 12 KOMENTARZY !

16 komentarzy:

  1. Świetne *.*
    Oczami zayna też jest dobre pisz , pisz przynajmniej wiadomo co u niego w tym momencie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, cudowne i w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko pieknie, daaaaaalej / karo

    OdpowiedzUsuń
  4. jest GENIALNY <3
    wstawki z Zaynem są super i oby ich było więcej ;)
    szkoda, że tak krótko, ale lepsze to niż nic :)
    czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje, ze jakos sie dogadaja w koncu!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest genialne...
    Oczywiscie ze mozesz pisac oczami Zayna poniewaz dowiemy sie co on czuje.
    Czekam na nastepny...
    Kocham<333

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam niecierpliwe! Cos ostatnio rzadziej dodajesz:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie, czekam na następną

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest genialne jak cały blog.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy mastępny wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne dawaj mastępny wpis prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. codzienne wchodze na bloga, zeby sprawdzic czy cos wstawiłas! Daaawaj:)

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIEWCZYNO ty masz wielki TALENT...
    Czekam na nastepny...
    Mam nadzieje ze sie dogadaja...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dalej kobieto...
    Jestes zajebista.<33

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo ty jestes zajebista to sprawa jest oczywista...
    Wekeend-Jestes zajebista
    <333

    OdpowiedzUsuń