środa, 24 października 2012

Niall cz.4 ♥

Zjedliście pyszny obiad przygotowany przez Liam'a. Niall zjadł aż 3 porcje. Widać był bardzo głodny. Kiedy wszyscy już zjedli, zasiedliście przed telewizorem.
- Nie żebym was wyganiał, ale czy nie mieliście przypadkiem pogadać ? - przypomniał nam Harry.
Spojrzałam na Horana, a on na mnie. Podnieśliśmy się z kanapy i ruszyliśmy do pokoju Niall'a. Znów usiadłam na łóżku.
- Więc na czym skończyłem ? A tak, na pewno nie żałuję. Tylko co z Michałem, wie ? - spytał niepewnie.
- Tak. Już nie jesteśmy razem. - odparłam.
- Przepraszam. Nie chciałem żeby tak wyszło. Na prawdę. - posmutniał.
- Nic się nie stało, Niall. Wszystko ok.
- A i jeszcze jedna sprawa. Jeżeli w jakikolwiek sposób cię skrzywdziłem, to na prawdę przepraszam. Nie wybaczyłbym sobie, gdyby coś ci się stało. Przepraszam.
- Kocham cię Niall. - powiedziałaś.
Blondyn usiadł obok ciebie i pocałował w usta.
- Ja też cię kocham [t.i.]
*
Od dwóch miesięcy jesteś z Niall'em. Przeprowadził się do ciebie i teraz mieszkacie razem. Okazało się, że po "tej" nocy zaszłaś w ciążę. Spodziewacie się dzidziusia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz