niedziela, 9 grudnia 2012

Część Dziesiąta.

Obudziłam się 9.00. Harry jeszcze słodko spał. Cmoknełam go w policzek i ruszyłam w strone łazienki. Wziełam szybki prysznic , zrobiłam lekki makijaż i uczesałam niedbałego koka.
- Cześć kochanie .- powiedział Harry gdy tylko wyszłam z łazienki.
- Cześć - podeszłam i pocałowałam go w usta.
Zaczełam się ubierać. Ubrałam rurki koloru granatowego , do tego białą bokserke i czarny sweterek.
- Kochanie wstawaj z tego łóżka. - powiedziałam i pociągnełam za kołdre.
- Jeszcze 5 minut - powiedział chowając się.
- Jesteś jak dziecko.
- Ale i tak mnie kochasz. - uśmiechną się.
- No oczywiście głuptasie. - odwzajemniłam uśmiech. - a teraz wstawaj.
- Już , już. - powiedział i wstał.
Gotowi zeszliśmy na dół. Gdzie cała rodzinka była już na nogach.
- Dzień dobry - powiedziała uśmiechnięta Anne - chodzicie na śniadanie. Usiadliśmy przy stole. Jedząc śmialiśmy się i rozmawialiśmy o wszczystkim. Po śniadaniu razem z Anne i Gemmą zaczełyśmy sprzątać. O godzinie 14.00 razem z Harrym zbieraliśmy się. Zpakowałam wszystkie wczoraj przywiezione rzeczy.
Podziękowałam i pożengaliśmy się z rodziną Harryego.
W nie całe dwie godziny byliśmy pod naszym nowym domem.
Wchodząc zaczą dzwonić mój telefon.
- Halo ? - powiedziałam po chwili usłyszłam głos El.
- Cześć T.I
- Ooo hej ,El , co tam ?
Pogadałyśmy i się rozłańczyłam.
- Kto to był ? - zapytał Harry
- Eleanor
- Co chciała ?
- A nic , tak pogadać.
- Rozumiem - uśmiechną się.
Usiadłam koło mojego narzyczonego - ale to ładnie brzmi - pomyślałam. Harry obją mnie ramieniem i zaczeliśmy oglądać TV. Leciał film 'Szkoła Uczuć'. - kocham ten film , oglądałam go już ze 100 razy , ale za każdym razem płacze. - powiedziałam na co Harry spojrzał mi głęboko w oczy i zaczeliśmy się całować.
Po chwili czułości dalej ogladąliśmy film. Gdy film się skończył ruszyliśmy w strone sypialni. Przebrałam się w piżame i położyłam się obok mojego mężczyzny. Jutro Harry ma wywiad w którym ma wypowiedzieć się na temat naszego związku. Boje się , że fanki mnie nie zakceptują , ale kocham Harryego i nie mam zamiaru z niego zrezygnować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz