poniedziałek, 14 stycznia 2013

Niall PART 2. ♥

Zobaczyłam w nich Nialla.
- Cześć [T.I.] - powiedział i spojrzał na mnie.
- Cześć Niall - nie wiem dlaczego się rzuciłam mu się na szyje. Trwaliśmy tak dłuższą chwile.
- Wejdź - powiedziałam i wpuściłam go do środka.
- Tęskniłem za Tobą - powiedział i ponownie na mnie spojrzał.
- Ja za tobą bardziej - uśmiechnełam się.
Razem usiedliśmy na kanapie i wspominaliśmy stare czasy. Niall również opowiedział mi swoją historie z X-Factorem i opisał każdego ze swoich przyjaciół.
- Wiesz , myślałam że o mnie zapomniałeś - powiedziałam trzymając jego dłoń.
- Co? Jak mogłaś tak pomyśleć.? - zapytał - ja o Tobie nigdy nie zapomniałem. Byłaś moją pierwszą miłością , a o pierwszej miłości się nie zapomina - powiedział a w moim oku zakręciła się łza.
Wtuliłam się w moją "miłość" i cieszyłam się że jest tak ja 16 lat temu.
- Musisz poznać moich przyjaciół - powiedział i spojrzał na mnie.
- Jasne - uśmiechnełam się.
Śmialiśmy się i tak jak dawniej byliśmy zajęci tylko sobą.
- Poźno już , będe się zbierał - powiedział i chciał już wstawać , ale złapałam go za rękę.
- Zostać na noc - powiedziałm a na jego twarzy zagościł uśmiech.

Obudziłam się wtulona w Nialla. Chwile popatrzyłam na niego i nie mogłam uwierzyć że jest obok mnie.
Wstałam , ubrałam się i zeszłam na dół przygotować dla nas śniadanie. Postanowiłam zrobić naleśniki.
Gdy wszystko było gotowe usłyszałam kroki.
- Dzień dobry - powiedział Niall i ucałował mnie w policzek.
- Cześć śpiochu - uśmiechnełam się.
Zjedliśmy śniadanie i pojechaliśmy do domu One Direction.
- Mieszkacie razem?- zapytałam.
- Tak - odpowiedział.
W 10 minut byliśmy pod ich domem.
- Cześć wam - powiedział Niall wchodząc do salonu , gdzie znajdywała się reszta chłopaków.
- Siema - krzykneli chórem. Gdy mnie zobaczyli wstali na równe nogi.
- Chłopaki to moja przyjaciółka [T.I] - powiedział Niall - [T.I] to jest Liam , Zayn , Louis i Harry - przedstawił mi każdego a mój wzrok zawiesił się na chłopaku z burzą loków na głowie.
- Cześć - powiedziałam dalej patrząc w jego zielone oczy. Gdy się otrząsnełam usiadłam z całą resztą na kanape i zaczeliśmy bardziej się poznawać. Byli naprawde fajnymi chłopakami. Po nie całych dwóch godzinach wiedziałam o nich prawie wszystko tak samo jak oni o mnie. Wszyscy razem zaczeliśmy oglądać film który wybrał Louis , ale zamiast oglądać śmialiśmy się z Nialla który był brudny w keczupie.
- [T.I.] może zostaniesz na noc? - zapytał mnie Liam.
- Jeśli nie będę przeszkadzać - uśmiechnełam się.
- Kochana nie będziesz - powiedział Niall - choć pokaże Ci gdzie będziesz spała. - złapał mnie za rękę i ruszyliśmy w strone pokoju Nialla.
- Ładnie tu masz - powiedziałam rozglądając się po pokoju.
- Dziękuję - uśmiechną się. - [T.I] podoba Ci się Harry prawda ?
- Niall , dlaczego tak myślisz? - zapytałam i spojrzałam w jego niebieskie oczy.
- Było widać jak na niego patrzysz i jak on na ciebie - odpowiedziała a w jego oczach dostrzegłam smutek?
Przytuliłam się do niego. Po chwili ktoś weszedł do pokoju...



                                        No i jest PART 2. :)
                                                  
                                   5komentarzy = PART 3.:)


8 komentarzy: