niedziela, 4 listopada 2012

Krótkie imaginy 1. :)

Liam

Wchodzisz do domu z Liam'em z zakupami. Udajecie się do kuchni ,a tam Harry z Louis'em ślizgający się na płynie do naczyń rozlanym na podłodze.
Li: Co tu się kurwa dzieje?! Kto to posprząta do cholery?!
H i Lou: To był jego pomysł! <wskazują na siebie>

Harry

Koleżanka przyszła do ciebie na noc na maraton filmowy. Oglądacie jakieś romansidło i ciągle płaczecie i się przytulacie. Zauważa to Harry.
H: Zdradzasz mnie? Okej. Spoko. Luzik ... LOUIS KOCHANIE CHODŹ TU DO MNIE!

Larry (dla Mo <3 )

Harry i Louis miziają się na kanapie w salonie.
Paul: Chłopcy ,wiecie ,że wasz związek nie może wyjść na jaw?
H i L: Ups...
P: Co wy zrobiliście?
L: No bo takie ładne zdjęcie sobie zrobiliśmy ,że szkoda go nie pokazać...
P: GDZIE JEST TO ZDJĘCIE?!
H: Na moim tt <szeroooki smajl>
L: Ale spokojnie ,nie całujemy się tam z języczkiem...
P: Idę po sznurek... <facepalm>

Zayn

Wchodzisz do salonu ,a Zayn rozwalony na kanapie czyta "Playboy'a".
T: Ymmm... Zayn?
Z: CO? JA? GDZIE? KIEDY? JA NIC NIE ROBIĘ! O CZYM TY MÓWISZ?!
T: <facepalm>

5 komentarzy:

  1. Hahahahaha super

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiałam się do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwww !! Jakie pomysłowe ! Świetne i przede wszystkim zabawne ;3 Najlepszy z Zaynem xd

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah Zajebiste Najlepsze z tym jak przytulasz sie z koleżanką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze z koleżanką hahahaahaha. Jebłam, leże i nie wstaję hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń