wtorek, 13 listopada 2012

Zayn ♥

'Kłótnia' między chłopakami . Twierdzą że przechodzę menopauzę w wieku 19 lat -.- . Wtrącam się .
- Ej , ale menopauzę ma sie gdy ma się jakies 50 lat !
- A ty masz ? - pyta Harry.
- 19 - odpowiada Zayn .
- Chociaż ktoś wie . - odpowiedziałaś .
- No , ale ty napewno nie masz okresu ! - krzyczy Louis .
- No , przecież nie macie dzieci , a ile razy słyszeliśmy , jakieś odgłosy z waszego pokoju ! - wtrącił Niall , a ja z Zaynem uśmiechnęliśmy sie do siebie .
- Właśnie że mam okres ! Nie mam menopauzy !
- Macie dowód ? - zapytał Liam.
- Mamy . - odpowiedział Zayn .
- Podpaskę ? Tampona ? - zakpił Lou .
- Nie . - w tej chwili wyciągnęłaś z torebki , zdjęcie miesięcznego już maluszka , ktory czeka az go uwoliną .
Chłopacy otworzyli oczy ze zdumienia .
- Pokarz to ! - powiedział Liam . Obejrzał zdjęcie , podał dalej .
Chłopacy uśmiechneli się i przytulili mnie , a potem Zayna . Wymieniliśmy z Zaynem uśmiechy i pocąłowaliśmy sie .
______________
Krótki , ale zawsze coś :) Bardzo wam dziękujemy za tyle wejść na bloga :) ale nic mnie już nie uszczęśliwi jak bedziecie komentować nasze imaginy :) 

1 komentarz:

  1. Jest cudowny naprawdę/ natalia


    Ps. Ej ludzie zacznijcie komentować ich imaginy dziewczyny naprawde mają talent wiem że dużo osób czyta tego bloga i że jak chcecie to potraficie

    OdpowiedzUsuń