niedziela, 4 listopada 2012

Krótkie imaginy 2. ;)

Harry

Jest międzynarodowy dzień kota. Harry biega po całym domu z namalowanymi wąsami na twarzy. Nie daje ci spokojnie obejrzeć filmu ,bo ciągle miauczy i udaje ,że jest kotem.
T: Harry ,możesz łaskawie się zamknąć?!
H: Miał?
T: Ja pierdolę! Zero męskości! Co za dzieciak!
H: Dzieciak?! Chcesz zobaczyć moją męskość?
T: No ,by się przydało!
H: Dobra!
Harry podchodzi do ciebie ,bierze cię na ręce i idzie z tobą do sypialni.

Zayn

Wchodzisz do łazienki i widzisz Zayn'a rozmawiającego ze swoim odbiciem w lustrze.
Z: Oh Zayn ,jaki ty przystojny. Mrał ,jakie ciacho. Jesteś bogiem seksu.
T: Bogiem seksu? Co za wysoka samoocena <facepalm>
Z: ... <pokerface>
T: ...
Z: ...
T: I tak cię kocham.
Z: <smajl>
Odchodzisz mówiąc do siebie...
T: Bóg seksu? Ja pierdolę...
Z: SŁYSZAŁEM!!!

Niall ( dla Moniki D. <3 kc kocie <3 )

Oglądasz z Niall'em strasznie nudny serial.
N: Nudy ...Głodny jestem!
T: No to idę do kuchni. Na co masz ochotę?
N: Na ciebie <cwaniacki uśmiech>
T: A tak poważnie?
N: Zrób mi kanapkę z szynką i serem <smajl>
T: <facepalm>

Liam

One Direction szukają nowego członka zespołu. Jesteś na przesłuchaniu.
1D: Dzień dobry.
T: Hej.
H: Jaki jest twój talent?
T: Umiem grać na łyżkach.
Li: NASTĘPNY!

Louis

Jesteś w szkole. Gdy nauczycielka coś tłumaczy nagle do klasy wchodzi Louis z papierową torebką.
L: [t.i.]! Zapomniałaś drugiego śniadania. <podaje ci torbę>
Klasa i nauczyciel: <gały na was>
L: No co się tak patrzycie? Wiem ,że [t.i] to gapa bo ciągle czegoś zapomina ,ale bez przesady!
T: <facepalm>

5 komentarzy:

  1. Hahahaha Bóg seksu zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz świetne imaginy, bardzo zabawne :) podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKIE XD najbardziej podoba mi się z Liamem i Louisem :D ale naj naj zdecydowanie Liam i łyżki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne dawaj więcej

    OdpowiedzUsuń